Direktlänk till inlägg 21 februari 2010

Kall tävling

Av Heli - 21 februari 2010 20:48

Borde ha stannat kvar i sängen idag istället för att åka i väg o tävla i -15 grader...tävlingsledaren sa att vi  som tog oss dit var tappra..hm,snarare dumskallar som inte begriper bättre...

Det tyckte Brisen oxå,hon var i en helt annan värd totalt,platsliggningen gick bra men hon låg o skakade när jag gick tillbaka,själv fick jag en istapp i huvet när vi skulle gömma oss..rätt åt mig!

9 p fick vi på apporteringen sen var det bara sexor o sjuor o två nollor..men det var nog för kallt att tävla idag...ja vi startade trea,fick ett tredje pris o blev placerade på tredje plats...   Sen blev det en promenad  med hundarna i snön,det var bara att pulsa idag...         Väldigt mycket snö var det på en del ställen,här kom Athos knappt upp ur diket..

 
 
Åsa-T

Åsa-T

23 februari 2010 20:32

Jag tycker att det var bra gjort av er! Grattis till tredjeplatsen! Och ett tredjepris är väl skitabra, och någon klok hundmänniska sa till mig en gång att "noll är också ett poäng" :-)

http://www.flaxen.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Heli

25 februari 2010 21:36

Ja,den kloka människan är väl jag det...visst är noll ett poäng! Men Brisen hade nog hellre legat kvar i sängen den dan!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heli - 21 oktober 2013 19:20

Vi var o tävlade rally i lördags,vet inte riktigt vad jag tycker om den hundsporten..tycker att det är lite fånigt,men fastnade nog för det  i fortsättningsklassen,var tyvärr inte riktigt påläst o hade kanske inte tränat in allt rätt riktigt...svårt ...

Av Heli - 21 oktober 2013 19:19

                   

Av Heli - 21 oktober 2013 19:17


 

Av Heli - 21 oktober 2013 19:08

Vi har inte tävlat särskilt mycket agility i år,dels pga av renoveringen ,Brisens ben och så har det inte varit så många tävlingar i närheten när vi kunnat tävla Men säsongen har varit bra ändå,Brisen är nu helt uppflyttad till klass 3   Många år t...

Av Heli - 21 juli 2013 20:12

Var fruktänsvärt länge sen det blev nåt skrivet här och intligen så borde bloggen byta namn då familjen har utökats med en aussie och en malle  ..Tervilgan med Amber & Skylla! Brisen har fått artros i haslederna på frambenen,dock inte så stora förä...

Ovido - Quiz & Flashcards