Alla inlägg under juni 2012

Av Heli - 28 juni 2012 22:47

 

 

Av Heli - 28 juni 2012 22:45

 

Av Heli - 28 juni 2012 22:43

     

Av Heli - 28 juni 2012 22:42

       

Bad

Av Heli - 28 juni 2012 22:38

Idag var hundarna och jag till dammarna,hundarna badade och blötte ner mig!

               

Av Heli - 28 juni 2012 22:14

Var länge sen det blev nåt uppdaterat här....

Det har varit en lång o seg vår och tyvärr verkar inte sommarn så här långt bli så mycket bättre,förhoppningsvis blir det lite mera sol och värme snart.  

Vi håller på med baddrumsrenoveringen så det har inte blivit så mycket tävlingar heller,däremot en hel del träning

Akira o jag tävlade lk2 för några veckor sen,tyvärr så sprang hon inte in i rutan men hon var däremot ganska tyst ,för att vara Akira    ,vilket jag blev väldigt glad över,blev ett andra pris och 144 poäng,så hade vi bara lyckats med rutan så...men det kommer..är ju ändå agilityn vi satsar mest på.  

Sen har Brisen och jag debuterat i hoppklass 3,vi blev dock diskade men det var för att jag visade henne fel tunnelingång...men annars gick det faktiskt bra!

om en vecka så ska vi på en veckolång agilitytävling vid Wiks slott och tävla varje dag,ska bli jättekul och veckan efter det så bär det av till småland för att hälsa på Sanna & company


Ovido - Quiz & Flashcards