Alla inlägg under februari 2010

Av Heli - 21 februari 2010 20:48

Borde ha stannat kvar i sängen idag istället för att åka i väg o tävla i -15 grader...tävlingsledaren sa att vi  som tog oss dit var tappra..hm,snarare dumskallar som inte begriper bättre...

Det tyckte Brisen oxå,hon var i en helt annan värd totalt,platsliggningen gick bra men hon låg o skakade när jag gick tillbaka,själv fick jag en istapp i huvet när vi skulle gömma oss..rätt åt mig!

9 p fick vi på apporteringen sen var det bara sexor o sjuor o två nollor..men det var nog för kallt att tävla idag...ja vi startade trea,fick ett tredje pris o blev placerade på tredje plats...   Sen blev det en promenad  med hundarna i snön,det var bara att pulsa idag...         Väldigt mycket snö var det på en del ställen,här kom Athos knappt upp ur diket..

Av Heli - 14 februari 2010 18:56

Ja,nu var det ingen vidare konkurrrens på vandringspriserna i år heller...

Det var väl bara jag som sökt igen,men lite kul är det ändå...

Akira blev både årets lydnads o brukshund på otbk,vi lyckades dock inte ta priset på årets allroundhund,vilket inte gjorde nåt!    

Av Heli - 14 februari 2010 18:55

 

Av Heli - 14 februari 2010 18:55

 

Av Heli - 14 februari 2010 18:53

 

Av Heli - 11 februari 2010 20:59

Till Brisen o jag ska tävla lydnad i Östhammar,ska bli kul

Det var ett bra tag sen jag tävlade med henne o kanske har vi inte tränat så mycket som jag hade tänkt,men  tävlar gör man för att det är roligt,alltid roligt att tävla med Brisen förresten,man vet aldrig vad som kan hända,antingen så gör hon allt som hon ska,som jag tycker alltså,eller så gör hon på sitt Brisen sätt,med glimten i ögat o glada skall,puttande på koner o biter matte i rumpan!!!

Det återstår att se,vi har kul ihop det räcker,sen kan Brisen ha extra roligt...

Av Heli - 1 februari 2010 19:23

Brisen var oxå jättesöt,på bilden är hon fem veckor,det är hon med öronen uppåt...

 

Av Heli - 1 februari 2010 19:18

Visst var de söta!

De var 4 veckor gamla o visst ser Athos ut som den lilla trumpna hund han kan va ibland... vilket bara familjen ser,mot folk visar han oftast en bättre sida...    

Ovido - Quiz & Flashcards